Pénzcentrum • 2024. október 29. 21:30
Technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP-s bankszámláknál - szúrta ki a hivatalos közleményt a Pénzcentrum az OTP Bank weboldalán.
"Technikai hiba okoz szinkronizációs problémát bizonyos OTP Bank által vezetett számlák esetében. Ez azt jelenti, hogy az ügyfelek számláján egyes tranzakciók nem megfelelően jelennek meg, az egyenleget nem változtatták meg" - olvasható a tájékoztatásban.
A rendkívüli közleményben hozzáteszik, hogy az OTP Bank szakemberei mindent megtesznek annak érdekében, hogy a technikai probléma mielőbb rendeződjön. Íme az OTB Bank weboldalán elérhető tájékoztató üzenet a rendszerhibáról:
"A tételek megfelelő rendezését, teljes szinkronizációját követően az egyenlegek újra a tranzakcióknak megfelelő értéket mutatják majd. Erről újabb tájékoztatást tesz közzé az OTP Bank, addig kérjük ügyfeleink megértését és türelmét" - zárták a tájékoztatót.
Az okozott kellemetlenségért az OTP természetesen az ügyfelek elnézését kéri. A Pénzcentrum pedig azt javasolja, mindenki ellenőrizze a probléma elhárítása után a tranzakcióit és az egyenlegét visszamenőleg is; ha pedig hibát találnak, jelezzék a bank felé.