Pénzcentrum • 2024. március 9. 10:33
Az OTP Bank korábban arról tájékoztatta ügyfeleit, hogy fejlesztési okokból 2024. március 16-án 23 órától március 17-én hajnali 4 óráig számos szolgáltatás, köztük az internet- és mobilbank sem lesz elérhető. Azonban nem ez az egyetlen leállás, amire az ügyfelek március folyamán számíthatnak.
Fejlesztési okból továbbá 2024. március 23-án 21:00 órától 23:00 óráig, az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatán keresztül nem lesz elérhető a csoportos beszedéssel és állandó megbízással kapcsolatos információ. Ez a szolgáltatás ugyancsak nem lesz elérhető 2024. április 1-én 18:00 órától április 2-án hajnali 1:00 óráig.
2024. március 16-án 23 órától március 17-én hajnali 4 óráig a következő szolgáltatások nem lesznek elérhetőek:
- internet- és mobilbank
- OTPdirekt
- online termékigénylés (folyószámla, személyi kölcsön, áruhitel, értékpapírszámla)
- eBIZ szolgáltatás
- Electra alkalmazás
- SmartBróker alkalmazás
- ügyfél elérhetőség módosítás
- Vámpénztári alkalmazás
- az OTP Bank által kibocsátott bankkártyákkal kezdeményezett internetes fizetések jóváhagyása
- az OTP Contact Center számlatörténethez kapcsolódó telefonos információ szolgáltatása
A tervezett fejlesztések bankszünnapnak számítanak akkor is, ha a szolgáltatások csak rövid ideig, és nem egy teljes napig szünetelnek a Hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. tv 286§ szerint - közölte ügyfeleivel a bank.