Világgazdaság • 2020. április 7. 08:30
Drasztikusan csökken a bankfiókok látogatottsága, ugyanakkor van olyan időszak, amikor háromszor annyian hívják a call centert, mint egy átlagos, nem járványos napon. A bankok egyelőre állják a sarat.
Abanki vezetők legfőképpen a munkaerő átcsoportosításával igyekeznek megfelelni az üzleti csatornák igénybevételében érződő változásoknak. A lakossági területen az elmúlt napokban egyértelműen csökkent a hitelkereslet, ennek visszatértét néhány hónap múlva várják a bankvezetők - számol be a Világgazdaság.
"A vészhelyzet kihirdetése után pár napig az átlagnál nagyobb készpénzforgalmat érzékeltünk, ám mostanra ez is teljesen normalizálódott. Az elektronikus csatornák népszerűsége - azoknak a száma, akik használják - és forgalma egyaránt megnőtt" - mondta el Harmati László, az Erste Bank vezérigazgató-helyettese a lapnak.