Pénzcentrum • 2019. október 25. 17:25
Több mint egy éve nem működik az MKB betétlekötési funkciója a webes felületen. A problémával kapcsolatban áprilisban is megkerestük őket, akkor arról tájékoztattak, hogy néhány hónapot vesz igénybe a fejlesztés. Azóta eltelt hat hónap, és a funkció úgyanúgy nem működik. Ismét megkerestük a bankot a problémával.
2018 nyarán cserélték le az informatikai alaprendszert az MKB Banknál, a technikai átmenet után nem működött a NetBankárban a betétlekötési opció. A több hónapos leállás után idén áprilisban megkerestük a bankot. Akkor azt válaszolták, hogy korszerűbb betétlekötési funkción dolgoznak, ezért türelmet kérnek az ügyfelektől. Aki betétet kötne le, az a TeleBankáron keresztül tud megbízást adni a munkatársaknak - írták akkor.
Azóta eltelt hat hónap, és a bank internetes felületén még mindig elérhetetlen a betétlekötési opció. Megkerestük ismét a bankot, akik ezúttal még szűkszavúbbak voltak. Az MKB válasza így szólt:
Most már tehát szó sincs korszerűbb megoldásról, egyszerűen csak arról van szó, hogy a betétlekötési funkció visszaállítására is készülnek a jövőben. Amennyiben ez a banki, ma már okkal alapszolgáltatásnak nevezhető funkció a következő hónapokban sem áll helyre, ismét megkeressük a bankot.