Pénzcentrum • 2019. szeptember 2. 20:00
Az idei év második felében az OTP SmartBank mobilalkalmazás aktív felhasználóinak száma elérte a félmilliót. Az applikációt használó ügyfelek mostantól - a megszokott banki ügyleteken túl - az új QR-kódos csekkbefizetési funkcióval gyorsan és kényelmesen fizethetik be közüzemi csekkjeiket.
Az Eurostat adatai szerint Magyarországon ma már 10-ből 4 felnőtt intézi az interneten keresztül banki ügyeit, ami 5 év alatt több mint 30 százalékos növekedést jelent. Ez a trend a folyamatos fejlesztésekre, új megoldások bevezetésére ösztönözi a szolgáltatókat.
Az OTP Banknak jelentős múltja van az innováció terén: a magyar piacon például elsőként tette elérhetővé banki szolgáltatásait az okostelefon-felhasználók számára. Az OTP SmartBank aktív felhasználóinak száma mostanra meghaladta az 500 ezret. Az alkalmazás segítségével a hitelintézet ügyfelei kényelmesen, néhány gombnyomással ellenőrizhetik számlaegyenlegüket, utalhatnak, leköthetik a betétjeiket, vagy éppen megkereshetik a legközelebbi bankfiókot vagy automatát.
Mostantól elérhető a QR-kódos csekkbefizetési funkció is, amellyel az ügyfelek sorban állás nélkül, kényelmesen és gyorsan fizethetik be postai csekkjeiket.
- foglalta össze az elmúlt néhány hónap eredményeit Csányi Péter, az OTP Bank ügyvezető igazgatója.