Pénzcentrum • 2019. április 15. 11:01
Lehalt az MKB Bank online felhasználói felülete - a NetBANKár és a MobilBANKár egyaránt nehezen elérhető, egyeseknek lassú, másokat nem is enged bejelentkezni. Felhívtuk a telefonos ügyfélszolgálatot, ahol arról tájékoztatnak, hogy a szolgáltatások átmenetileg nem elérhetőek.Friss! Hétfőn este az MKB Bank közölte: "A működés megszokott rendjének visszaállítása folyamatos, időleges lassulások átmenetileg még előfordulhatnak." Az MKB alaprendszere, bankkártya-rendszere, valamint a rögzített átutalások teljesítése a bank szerint problémamentesen működik.
Több olvasónk is panaszkodott arról, hogy az MKB NetBANKár és a MobilBANKár egyaránt nem működik megfelelően. A NetBANKárba nehézkes a belépés - némelyik olvasónkat nem engedi belépni, másoknak folyamatosan betölt. Kipróbáltuk a szerkesztőségben is, mi is hasonló problémákat tapasztaltunk a NetBANKár és a MobilBANKár esetén is. Az alábbi képet egyik olvasónk küldte:
Felhívtuk a telefonos ügyfélszolgálatot is, ahol a következő üzenetet mondta be a gép:
Megkerestük a bankot, hogy mikorra várható a probléma megoldása. Az MKB az alábbi választ adta: