Pénzcentrum • 2018. október 20. 14:31
Egyre többen igényeljük a takarékoskodást elősegítő és a pénzügyi tudatosságot erősítő termékeket. Mostantól nincs szükség külön kiadáskövető táblázatokra, alkalmazásokra, hiszen akár mobilbanki applikációba épített virtuális pénztárcában is számolgathatjuk a pénzünket.
Az országban elsőként egy új, "Pénzügyeim" funkciót telepített mobilbanki applikációjába a Gránit Bank, amely mutatja az ügyfelek költéseit és a bevételeit diagramokon ábrázolva, havi bontásban, akár visszamenőleg is. Ezen kívül a kiadást és bevételt típusai szerint kategorizálva és az egyes tranzakciók részleteit is bemutatja.
- nyilatkozta Hegedüs Éva, a Gránit Bank elnök-vezérigazgatója a Portfolio-nak adott interjúban.
Az alkalmazáson belül csupán néhány érintéssel forintban, devizában saját és idegen számlára is utalhatunk, leköthetünk vagy feltörhetünk betéteket.
A banki fejlesztések folyamatosak, évek ót lehet már egy érintéssel kártyalimitet beállítani, kártyát zárolni, feloldani, vagy videós azonosítással otthonról akár 15 percen belül bankszámlát nyitni, vagy videóbankon tranzakciót indítani illetve ingyenes internetes banki SMS-t, iSMS-t fogadni. Androidos telefonon lehet emellett a bankkártyát digitalizálni és telefonnal, plasztik nélkül fizetni.
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
- mondta el Hegedüs Éva, majd hozzátette, egylőre az iPhone-nal rendelkező ügyfelek kapták meg elsőként a lehetőséget a megújult eBank használatára, de néhány hét múlva ez elérhető lesz Androidon is.
Az ügyfelek nyitottak a Bank innovatív megoldásaira, számuk folyamatosan emelkedik és az új lakossági ügyfelek közel 40 százalékamár VideóBankon keresztül, fiókba utazás nélkül nyitja meg a számláját. Egyre több ügyfél igényli a takarékoskodást elősegítő és a pénzügyi tudatosságot erősítő alkalmazásokat, ezért bíznak az applikáció népszerűségében.