Pénzcentrum • 2018. március 12. 12:00
Egy olvasónk beszámolója szerint nem tud belépni sem a CIB Bank mobilbankjába, sem netbankjába. A bank megerősítette, hogy probléma van.
FRISSÍTÉS 12:51
A CIB Bank azt közölte a Pénzcentrummal, hogy a hibát elhárították, a mobilalkalmazás és az O-key Token ismét zavartalanul használható. Még egyszer elnézést kértek ügyfeleiktől az okozott kellemetlenség miatt.
FRISSÍTÉS 12:24
A CIB reagált megkeresésünkre, válaszukat változtatás nélkül közöljük.
A CIB reagált megkeresésünkre, válaszukat változtatás nélkül közöljük.
"Jelenleg a CIB Bank mobilalkalmazás, valamint az alkalmazásba építtet O-Key Token technikai okból nem elérhető, a hiba javítása folyamatban van. Az okozott kellemetlenségért elnézést kérünk ügyfeleinktől, és köszönjük türelmüket."
Egy olvasónk 11:40-kor jelezte a Pénzcentrumnak, hogy
gond van a CIB-nél. Nem működik a pénzintézet mobilapplikációja, az azonosítási folyamat mobilos érintettsége miatt pedig a netbankjába sem tud belépni.
Rákérdeztünk a banknál, hogy mi lehet a hiba oka, milyen rendszereket érint és várhatóan mikor állnak helyre az online szolgáltatások, amint válaszolnak, frissítjük a cikket.
Címkék: