Leállás a magyar banknál: többezer ügyfél nem fér hozzá a számlájához

Pénzcentrum2017. május 29. 11:29

Részben megbénult az MKB netbanki szolgáltatása, nem tudnak belépni azok az ügyfelek, akik rendelkeznek netbanki mobilalkalmazással. Utánajártunk, mit tehet, aki nem tudja megvárni, amíg helyreállítják a rendszert.

Az MKB átalakította a netbanki szolgáltatásának bejelentkezési és aláírási folyamatát, ami május 26-án lépett életbe, az átállás viszont nem lett zökkenőmentes. A problémát csak azok érzékelik, akik rendelkeznek mobilos netbanki alkalmazással, ők nem tudnak bejelentkezni a rendszerbe, mert nekik a megerősítő kód az applikáción keresztül érkezik, nem pedig sms-ben.

Az alkalmazásba viszont nem lehet belépni, a túlterhelés miatt kommunikációs hiba csúszott a rendszerbe.

A hibát telefonos érdeklődésünkre megerősítette a bank ügyfélszolgálati munkatársa. Értesülésünk szerint a rendszer kommunikációs problémáját a mai nap folyamán kijavítják. Akik nem rendelkeznek mobilos NetBANKár alkalmazással, azok továbbra is zökkenőmentesen működik a netbanki rendszer.

Ha sürgős...

Ha valakinek azonnal be kell lépnie a netbanka, meg tudja kerülni az átmenetileg fenálló technikai problémát. Ehhez törölni kell a mobilos alkalmazást, így sms-ben érkezik majd a továbbiakban a megerősítő kód. Az applikáció törlése viszont nem egyszerűen annyit jelent, hogy a telefonról le kell törölni az appot, hanem a regisztrációt is töröltetni kell, ami telefonos ügyfélszolgálaton kereszütl lehetséges. Érdemes viszont mérlegelni, mert aki törli az alkalmazást, de később ismét szerené majd használni, annak újra végig kell majd járnia az applikáció regisztrációjával kapcsolatos procedúrát: jelszó-igénylés, beállítások, stb.

Loading...
Címkék:
netbank, bank, megtakarítás, mkb, hiba, alkalmazás, mkb bank, netbankár,