Pénzcentrum • 2011. december 14. 15:07
Technikai hiba miatt egyes - más bankok által kibocsátott bankkártyákkal végrehajtott - POS tranzakciók ellenértékét kétszer terhelte az OTP Bank - közölte az MTI-vel csütörtökön a bank, hozzátéve, hogy a hibát elhárította. Úgy tudjuk, ez az eset nincs összefüggésben a cikkünkben vázolt bankkártya-veszéllyel.
A hibás terhelések 2011. december 11., illetve 12. napi tranzakciók során léphettek fel. Ez az OTP Bank ügyfeleit nem, csak a más bankok által kibocsátott bankkártyákkal végrehajtott tranzakciókat érintette. A hibát az OTP Bank elhárította, a korrekciós elszámolást a szerdai napon megküldte a kártyatársaságoknak.
A kártyatársaságok naponta több időpontban is fogadják a tételeket, és szétosztják őket az érintett bankok felé. Az érintett banki ügyfelek akkor észlelik hogy elhárult a hiba, amikor bankjuk a korrekciós tételeket feldolgozza és ezzel a számlaegyenlegüket módosítja.