Pénzcentrum • 2009. július 10. 07:02
Szakít az eddigi - sok esetben nem túl ügyfélbarát - gyakorlatával a K&H Bank és 2009. július 30-ától változtat a lakossági és az üzleti bankkártyák átvételének rendszerén.
A bank az eddigi bankfiókban történő átvétellel szemben külön értesítés nélkül az ügyfél által megadott magyarországi címre postázza a kártyát. Lakossági kártya esetén a kártyabirtokos értesítési címére, míg üzleti bankkártya esetén a számlatulajdonos értesítési címére.
Lakáshitelek sortűz után: számbavettük a túlélőket!
Aki külföldi címmel rendelkezik, az továbbra is csak a bankfiókokban veheti át a bankkártyáját, de külön megbízás és a postaköltség átvállalása esetén csomagküldő szolgáltatással a külföldi címre is eljuttatható a kártya.
Aki nem postai úton szeretné megkapni a bankkártyáját, az a telefonos ügyfélszolgálaton keresztül, vagy a bankfiókokban jelezheti ilyen irányú igényét. A megújított kártyák inaktívan kerülnek kézbesítésre, azokat az első használat előtt aktiválni kell, a PIN-kód ilyenkor változatlan.