Új beléptető rendszereket kaphatnak az irodisták: így kisebb az esély a fertőzésre

Pénzcentrum2021. január 13. 15:02

A vírusfertőzés esélyének csökkentése érdekében a megkérdezettek több mint 83%-a hajlandó lenne átállni a digitális beléptetés használatára. Bár a válaszadók 35%-a tartja elavultnak a jelenleg használt beléptetőrendszert az irodájukban, munkahelyükön, csupán 6,5%-uknál vezettek be újat a pandémia hatására. A kutatásban résztvevők közel fele azt is elárulta, hogy késett már el interjúról, megbeszélésről, azért, mert a hagyományos beléptetéssel járó adminisztráció túl hosszúra nyúlt.

Az egészségügyi krízishelyzetek, a home office és a hibrid munkavégzés elterjedése, valamint a szűkös időmenedzsment kihívásainak hatására a munkavállalók és a cégvezetők nyitottabbak lettek az okos megoldásokra - derül ki a TabLog által készített felmérésből, amely kitért azokra az igényekre és előnyökre, amelyek az új generációs, digitális beléptetőrendszerek kapcsán merülnek fel. Kiderült, hogy a válaszadók közel 40%-ának fontos, hogy csupán egy rendszerbe legyen szükséges a regisztráció és azon belül a lehető legtöbb ügyet tudják elintézni, kezdve a parkolástól, a munkaidő követésén át a hibrid munkavégzés esetén, a vendégek meghívásáig és érkeztetéséig.

A felület könnyű kezelése, mobiltelefonról való elérése és a megbízhatóság is lényeges tényező a megkérdezettek számára. A járvány hatása itt is megmutatkozott, hiszen a kevesebb fizikai kontaktus és a tényleges sorban állás, mint negatív tényezők jelentek meg. A visszajelzések alapján tehát több szempontból is kirajzolódott az a probléma, miszerint

szükség van az elavult beléptetőrendszerek modernizálására digitális úton.

A vezető beosztású személyek a hagyományos beléptetőrendszerek legnagyobb hátrányának - 30% állítása alapján - azt tartják, hogy a fizikai belépőkártyát könnyedén elveszíthtik vagy otthonfelejthetik a dolgozók. A második leggyakoribb félelem pedig az, hogy az adott pillanatban, a használat során nem működik a kártya. Másrészről a kitöltők közel fele szerint a papíralapú, illetve kártyás rendszerek legnagyobb kockázatát a biztonság jelenti.

Látható, hogy a koronavírus hatására a második helyen az egészségügyi kockázat áll, csak ezután jelennek meg a jogi (GDPR) és az üzleti szempontok. Ezekre a nehézségekre is nyújt megoldást a TabLog könnyen kezelhető és egyszerűen telepíthető rendszere, amellyel nemcsak rövidebbé, de jóval egyszerűbbé és biztonságosabbá válnak az adminisztrációs folyamatok.

Címkék:
hrcentrum, munkahely, munka, iroda, dolgozók, időmenedzsment, használt mobiltelefon, vírusfertőzés,