Pénzcentrum • 2017. szeptember 3. 15:05
Április végén Gáspár Bea nyerte a Konyhafőnök VIP-t, az RTL Klub gasztro show-ját. 10 millió forinttal lett gazdagabb, akkor azt nyilatkozta, a pénzből szeretné felújítani a konyháját, blogot szeretett volna indítani és szakácskönyvet kiadni. Csakhogy nyereményét nem sokáig élvezhette: a pénzre hamar rátenyerelt a NAV. Férjét ugyanis sikkasztással, csalással vádolják, a vagyon pedig közös. Most videókat készít a YouTube-ra. Ha ügyes, és szerencséje van, még az is előfordulhat, hogy előbb-utóbb ebből is meg tud majd élni.
Radikális fordulatot vett a Gáspár család anyagi élete az utóbbi hónapokban. Miután Gáspár Győzőt költségvetési csalással gyanúsította meg a Nemzeti Adó és Vámhivatal, több ingóságukat is lefoglalták: a több tízmillió mellett Gáspár Bea ékszereit is.
- nyilatkozta július közepén Gáspár Bea. Álmait viszont nem adta fel, rengeteget főz, videókat készít, amiket a Youtube-csatornájára is feltölt. Csakhogy a jelenlegi anyagi helyzetük nem teszi lehetővé, hogy megvalósítsa álmait.
- idézi a Ripost Gáspár Beát.
Ha ügyes, a YouTube-videókkal is pénzt kereshet
Elég egyetlen videó, amit felkap az internet, és máris százezrekkel lehetünk gazdagabbak. Ez részben szerencse kérdése, de van, aki egészen professzionális szinten űzi a videózást.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
- mondta korábban a Pénzcentrumnak Hernádi Gábor, a Star Network MCN Kft ügyvezető igazgatója. A cég hazai Youtuberek menedzselésével foglalkozik. Jelenleg 190 ügyfelük van - vannak köztük fiatal videósok, de nagyobb cégek is. Hogy a cég pontosan mivel is foglalkozik? Segítenek optimalizálni a YouTube csatorna beállításait, hogy minél több emberhez juthassanak el a felvételek. E mellett technikai segítséget is nyújtanak: átnézik és elemzik a felvételeket, rávilágítanak az esetleges hibákra és megoldási javaslatot is tesznek, valamint segítenek maximalizálni a bevételt is, például szponzorokat keresnek.
Arra a kérdésre, hogy mégis kinek van esélye arra, hogy egyáltalán bekerüljön az ügynökséghez, Hernádi azt mondta, ehhez az kell, hogy a videós már egymaga is letegyen valamit az asztalra. Ez néhány ezer fős feliratkozót jelent - ha ez nincs meg, akkor nem érdemes videókkal bombázni az ügynökséget. A cél az, hogy a felvétel eladható legyen.