MTI • 2017. augusztus 1. 11:15
A NAV telefonon soha nem értesíti az adózókat, és nem kéri el ügyfelei bankszámlaszámát vagy egyéb bizalmas adatait - hangsúlyozza a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Heves Megyei Adó- és Vámigazgatósága annak kapcsán, hogy a hatóság egy telefonos csaló tevékenységéről értesült.
Az MTI-hez eljuttatott közleményében az adóhivatal rámutat:
Arra is felhívták a figyelmet, hogy a telefonos megtévesztésből eredő kellemetlenségekért a NAV nem vállal felelősséget.
A NAV Heves Megyei Adó- és Vámigazgatóságának sajtóreferense, Paskujné Pifkó Mónika arról tájékoztatott, hogy egy adózótól származó értesülésük szerint egy telefonos csaló a NAV nevében az ügyfelek bankszámla-adatainak megszerzésével próbálkozott. Az ismeretlen telefonáló azt állította, hogy az ügyfélnek túlfizetése van az adóhivatalnál, de ezt csak nevének és bankszámla-számának megadását követően tudják átutalni.