Pénzcentrum • 2009. szeptember 4. 10:32
Felháborító fotókat közöltek ma a brit bulvárlapok. A képeken az látszik, hogy a Nagy-Britanniában több millió fontért felállított sertésinfluenza-telefonközpont munkatársai unalmukban kártyáznak és alszanak -mindezt munkaidőben.
Bicskanyitogató fotók láttak napvilágot a brit bulvárlapokban. A képeken az látszik, ahogy fiatalemberek egy irodában szórakoznak: kártyáznak, olvasnak, játszanak, sőt, mélyen alszanak.
A képek Nagy-Britanniában készültek, az egyik sertésinfluenza-call centerben. A telefonközpontokat az adófizetők pénzéből hozták létre, az ott "dolgozók" is természetesen állami forrásból kapják fizetésüket.
A 19 telefonközpont 6 hete kezdte meg működését ma szigetországban: a külön erre kiképzett szakemberek a gyorsan terjedő H1N1 vírus felismerésében és kezelésében nyújtanak segítséget a betelefonáló állampolgároknak. 1200 főt szerződtettek a munkára, akiknek karácsonyig biztosan megmarad az állásuk. Ugyanakkor a megbetegedések számában csökkenés tapasztalható, így nem akad sok dolguk: műszakonként már csak 1-2 hívást kell kezelniük, fejenként.
Egy bennfentes szerint ez ebben a formában nem más, mint az adófizetők pénzének teljes elpocsékolása. Egy dolgozó bevallotta, hogy egy hét alatt sikerült kiolvasnia egy 900 oldalas könyvtrilógiát, most kezd neki a Háború és békének.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A leginkább felháborítóak azok a képek, melyeken egyértelműen látszik, hogy az egyik telefonközpontos füves cigarettát sodor magának. Állítólag ez az állampolgárokkal való beszélgetések közben is megy neki. Lapinformációk szerint egy telefonközpont működése havi 1,2 millió fontba, azaz mintegy 380 millió forintjába kerül az adófizetőknek.