Pénzcentrum • 2009. április 15. 13:30
Az APEH ügyfélszolgálatokról a közelmúltban közzétett ügyfél elégedettség felmérés eredményei a mai napon sajnos köszönőviszonyban sem voltak a valósággal az egyik fővárosi irodában. Sajnos az ügyintézés színvonalát nem volt alkalmam megtapasztalni, mivel 40 perc várakozás után kénytelen voltam visszaadni a sorszámot.
Folyamatban lévő ügyes-bajos dolgaim elintézése érdekében még az ebédszünetet megelőzően elindultam az egyik fővárosi APEH ügyfélszolgálati irodába, miután a Contact Center jó negyedóra beszélgetés után azt javasolta, hogy az ilyen ügyeket célszerű személyesen intézni és beküldtek egy "vélhetően kis ügyfélforgalmú" irodába.
A bejáratnál két biztonsági ember fogadott, az ügyféltérben első ránézésre több mint 20 várakozó ült. A két úriember megkérdezte, hogy milyen ügyben érkeztem, amit azonban ennyi ember előtt nem szívesen taglaltam volna fennhangon. A kérdéseimet röviden felvázoltam, de ők inkább elkérték a papírom, majd a közel kéttucat vadidegen ember előtt hangosan felolvasták az "ítéletet"!
Ekkor odaszegeződött minden tekintet, amit csak a "hát ezzel nem is biztos, hogy ide kellett volna jönni" megjegyzésük tett még kellemetlenebbé. Az 1-es gomb megnyomása után helyet foglaltam, majd megkezdődött az idegtépő várakozás. A várakozók száma egyre csak nőtt, a szűk térben fogyott a levegő és fokozódott a feszültség.
Amikor egy bácsi megkérdezte, hogy a 108-ast (őt) még miért nem szólították, miközben a 125-ös jóval utána jött és már bent van, elemi szigorral intették nyugalomra. Jómagam 40 perc után visszaadtam a sorszámot és közöltem, hogy sajnos ennyi várakozás fért bele az ebédszünetembe, amit a biztonságiak ezúttal hang nélkül tudomásul vettek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mikor megkérdeztem, hogy milyen időtájban érdemes jönni, amikor talán nincs ennyi várakozó, cinikusan csak annyit válaszoltak: "Ügyfélfogadási időben kell jönni!"
Várakozási idő és udvariasság tekintetében "inkább elégedetlen" voltam ma!