Pénzcentrum • 2009. január 12. 11:20
A mai kor HR szlogene, hogy a szervezet sikere a humán tőkén alapszik. A kereskedelmi televíziók esetében azonban kérdéses, hogy beszélhetünk-e tudatos utódlástervezésről. Vajon mi a TV2 HR stratégiája: megőrizni a kulcsembereket, vagy lecserélni, frissíteni a csapatot? Erről kérdezte a HR Portal Bedő Beatrixot, a TV2 szervezetfejlesztési igazgatóját.
HR Portal: Egy laikus nem nagyon igazodik ki a TV2 stratégiáján: jönnek-mennek a sztárriporterek, műsorvezetők és itt az új arculat- és vezérigazgatóváltás, valamint a válság címén beharangozott elbocsátás is. Eddig nem nagyon lehetett tapasztalni tudatos utódlástervezést. Mi a céljuk: az, hogy a néző ismert arcot lásson, vagy hogy friss, tehetséges, egyéniséget?
Bedő Beatrix: Ez nem a TV2 stratégiájától, hanem a médiapiac méretétől függ, amely elég kicsi, ezért gyakori és egyúttal természetes a csatornák közötti váltás, "elvándorlás". Ettől függetlenül arra törekszünk, hogy a jól bevált képernyőseinket megtartsuk, képezzük, ezért is foglalkozik velük egy külön csapat. Az utóbbi egy évben például több szakember csatlakozott más csatornáktól a megújult TV2-höz. Megtisztelő számunkra, hogy olyan perspektívát látnak a csatornánkban, hogy akár a jelenlegi piacvezetőt is elhagyják értünk.
Az interjú teljes szövege itt olvasható: http://www.hrportal.hu/hr/magasra-tette-a-mercet-a-tv2-szervezetfejlesztesi-osztalya-20090112.html