Pénzcentrum • 2024. augusztus 30. 12:06
Szeptemberben frissítést hajtanak végre a CIB Bank Mobilalkalmazásban, amellyel új funkciók, hibajavítások, valamint kisebb fejlesztések érkeznek. Az új verzió a mobilkészülékének megfelelő alkalmazásáruházban lesz elérhető - közölte a bank.
Ügyfeleinek küldött levelében közölte a CIB, hogy a következő hónaptól frissítik a mobilalkalmazást. A CIB Bank Mobilalkalmazás frissítése utáni első bejelentkezés PIN kóddal lesz csak lehetséges. Sikeres PIN kóddal történő belépést követően ismét automatikusan elérhető a biometrikus azonosítás, így a továbbiakban automatikusan biometrikus módon fognak tudni bejelentkezni az ügyfelek (amennyiben ez a frissítés előtt be volt állítva).
Ha az ügyfél elfelejtette a PIN-kódját, újra kell aktiválnia az alkalmazást. Ebben az esetben a következő lépéseket kell megtenni:
- Hívjuk fel a CIB24 telefonos ügyfélszolgálatot, vagy fáradjunk be valamely bankfiókba.
- Telefonos ügyintézés esetben egy 2x4, azaz összesen 8 karakteres kódot, bankfióki látogatás esetén pedig egy QR kódot fogunk kapni.
- Nyissuk meg a CIB Bank Mobilalkalmazást és válasszuk ki a „Regisztrálok” gombot.
- Itt írd be a kapott 8 karakteres kódot, vagy olvasd be a QR kódot.
- Ha ez megtörtént, a regisztrált telefonszámra érkezni fog egy újabb 2x4, azaz összesen 8 karakteres kód, amit írj be az alkalmazásba.
- Ha ezt sikeresen teljesítetted, add meg azt a PIN-kódot, amelyet a továbbiakban a CIB Bank Mobilalkalmazás és a #withKEY Token használatához, tranzakciók és megbízások hitelesítéséhez fogsz használni.
- Erősítsd meg az Ön által megadott PIN-kódot.
- Ezzel sikeresen újraaktiváltad a mobilalkalmazást! Fontos, hogy akár CIB24-en keresztül, akár bankfiókban intézi a folyamatot, a bank alkalmazottai minden lépésnél segítik Önt, amíg el nem készülsz