Pénzcentrum • 2023. február 10. 11:29
Az OTP korábbi közlése szerint fejlesztési okokból 2023. február 10-én, pénteken 21.00-tól február 11-én 12.00-ig, az online számlanyitás és szerződés megkötése, illetve minden olyan digitális szolgáltatás, amely elkészült dokumentumot vagy kivonatot jelenít meg, nem lesz elérhető. További leállások is várhatók még február folyamán.
Szintén fejlesztési okokból 2023. február 11-én, szombaton 21.30-tól február 12-én hajnali 3.00-ig, illetve 2023. február 24-én hajnali 1.30-tól 7.00-ig, az OTP Bank telefonos ügyfélszolgálatának számlatörténethez kapcsolódó szolgáltatása nem lesz elérhető.
Ugyancsak fejlesztési okokból 2023. február 24-én, pénteken 22.00-tól február 25-én hajnali 5.00-ig, az internetbank, az online személyi kölcsön és online folyószámlahitel igénylés, az eBIZ szolgáltatás, a Simple, a SmartBank, az Electra, a SmartBróker alkalmazás, a QR kódos internetes fizetési szolgáltatások, a SZÉP kártya mobilalkalmazás foglalási előleg kifizetése és a zsebek egyenlege, valamint a Vámpénztári rendszer nem lesz elérhető - közölte a bank.
A tervezett fejlesztések bankszünnapnak számítanak akkor is, ha a szolgáltatások csak rövid ideig, és nem egy teljes napig szünetelnek a Hitelintézetekről és pénzügyi vállalkozásokról szóló 2013. évi CCXXXVII. tv 286§ szerint.