Komoly változás az OTP mobilbankjában: minden felhasználót érint

Pénzcentrum2021. július 6. 12:28

Az OTP Bank számos fejlesztése közül az idei év egyik legjelentősebb innovációja az új Internet- és Mobilbank, illetve az ezekhez kapcsolódó Digitális Szolgáltatási Szerződés bevezetése. A hitelintézet az új platformok használata során olyan digitális élményt nyújt ügyfeleinek, amelynek során úgy érezhetik, az egész bank ott van a kezük ügyében. Az új Digitális Szolgáltatási Szerződés első lépésben minden meglévő, OTPdirekt szerződéssel rendelkező lakossági ügyfelünk számára érhető el.

Az OTP Bank megújította internet- és mobilbank szolgáltatásait. A lakossági OTPdirekt elektronikus szolgáltatást fokozatosan kiváltja az új Digitális Szolgáltatási Szerződés, mely keretében számtalan új funkció könnyíti meg a bankolást a hitelintézet ügyfelei számára. 

A Mastercard éves, 1900 megkérdezett bevonásával készült felmérése rámutatott, hogy 2018 és 2020 között 29 százalékról 56 százalékra bővült a mobilbanki felhasználók aránya a bankkártya birtokosok között. Természetesen ennek alapfeltétele az okostelefon penetráció, amely ugyanebben az időszakban 83 százalékról 95 százalékra emelkedett.

A folyamatosan bővülő ügyfélkör, és a digitális bankolás egyre gyakoribb használata új ügyféligényeket is hozott. Ezeket felismerve az OTP Bank teljesen megújította lakossági internetbanki szolgáltatását és mobilalkalmazását, amelyek a sikeres tesztidőszakot követően jelenleg már valamennyi, OTPdirekt internetbanki szolgáltatási szerződéssel rendelkező ügyfél számára elérhetőek.

A regisztráció a digitális szolgáltatásra elindítható a korábbi alkalmazásokból, az OTP Bank honlapjáról, vagy az új mobilalkalmazás letöltésével az App Store, illetve Google Play felületeken keresztül. A letöltést követően az ügyfelek néhány egyszerű lépéssel létrehozhatják digitális felhasználói fiókjukat, amellyel megkötik a szerződést. Ezt követően már ki is próbálhatják az új internetbanki és mobilbanki funkciókat, amelyek közül a Kiadásfigyelőnek köszönhetően könnyen és áttekinthetően követhetik pénzügyeik alakulását.

Ez összevethető az elmúlt három hónap átlagos havi költéseiével is, valamint az is nyomon követhető vele, hogy az aktuális havi költés hol tart az átlagoshoz képest.

Az OTP Bankban azon dolgozunk, hogy élen járjunk a minőségi, kényelmes és biztonságos digitális szolgáltatások biztosításában ügyfeleink számára

NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!

Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)

- mondta el a platformok kapcsán Kuhárszki András, az OTP Bank digitális fejlesztésekért felelős területének vezetője.

Amikor elkezdtük az internet- és mobilbanki szolgáltatásaink megújítását, nem egy egyszerű ráncfelvarrást terveztünk, hanem teljesen új alapokra helyeztük az ügyfeleinkkel való kapcsolattartást. Ezt azért vállaltuk fel, hogy a digitális felületeinken is ugyanazt a teljeskörű szolgáltatást nyújtsuk ügyfeleinknek, amelyet a bankfiókjainkban már megszokhattak. Az innovatív funkciók, a felhasználóbarát felületek és a letisztult design segítik ügyfeleinket pénzügyeik kézbentartásában, tudatosabb kezelésében

– tette hozzá.

Még több funkció, egyszerűbb felhasználás

Nemcsak a külsőségeket érintette az átváltozás, az új internetbank és mobilbank számos eddig nem elérhető funkciót kínál már most is, de a tervezett fejlesztési folyamatnak köszönhetően mostantól rendszeresen jelennek meg a frissítések és az elérhető szolgáltatások.

  • A már említett Kiadásfigyelő funkció mellett a pénzügyi kontroll érzetét tovább erősíti a megtakarítások kezelését támogató Portfóliónézet funkció, amely egységes és koherens információt nyújt az alkalmazást használó ügyfeleknek az OTP Banknál tartott valamennyi megtakarításukról.
  • A mobilalkalmazás az SMS-ek alternatívájaként azonnali alkalmazás értesítéseket (ún. push üzenetet) küld, amelyben értesíti az ügyfeleket a kártyás vásárlásokról és egyéb tranzakciókról.
  • Egyszerűbb az internetbanki bejelentkezés a regisztrációkor megadott e-mail címmel és jelszóval.
  • A mobilbankban elérhető a QR-kódos csekkbefizetés is.
  • A felület alkalmas az internetes biztonsági kód beállítására és az online kártyás tranzakciók jóvágyására.
  • Az azonnali, rendszeres és időzített átutalások mellett az ügyfeleknek adományozásra is lehetőségük van a bank által támogatott aktuális adományozási projektek javára.
  • Az állampapír vásárlás (okostelefonon is) is könnyen elintézhető.
  • A személyi kölcsön igénylés (internetbankban) akár új ügyfeleknek is elérhető.

Az OTP Bank az új internetbanki és mobilalkalmazási szolgáltatás fejlesztését a jövőben is folytatja.

Címkék:
mobilbank, bank, mobilfizetés, mobilalkalmazás, otp, otp bank,