Pénzcentrum • 2019. április 25. 14:05
Akadozik a honlap, a netbank és más szolgáltatások is.
Szeretnénk tájékoztatni ügyfeleinket, hogy sajnos a mai napon ismét fennakadások vannak elektronikus csatornáink és egyes fióki szolgáltatásaink működésében. Kártyás szolgáltatásaink megfelelően működnek - közölte a CIB Bank a Facebookon.
Április 19-20-án került sor a CIB Bank informatikai eszközeinek új adatközpontba költöztetésére, illetve fejlesztésére. A költözés miatti, előre bejelentett szolgáltatáskiesés a meghirdetettekkel összhangban 2019. április 20-án (szombaton) 20 óráig tartott, és ezt követően szolgáltatásaink szombat estétől kedd délelőttig megfelelően működtek. Kedd délelőtt azonban technikai problémák léptek fel, amelyek miatt az ügyfélkiszolgálási idő elektronikus csatornáinkon, illetve fiókjainkban jelentősen lelassult. Ezen problémák javítása jelenleg is folyamatban van, a javítás lezárultáig időről-időre rövidebb szolgáltatáskiesések, lassulások lehetnek
- írták hozzátéve, hogy nagy erőkkel dolgoznak, hogy mielőbb megoldják a problémát. "Informatikai területünk munkatársai éjjel-nappal, megállás nélkül dolgoznak, hogy szolgáltatásaink ismét a megszokottak szerint álljanak rendelkezésre. Kollégáink a fiókhálózatban és az ügyfélszolgálaton mindent megtesznek, hogy ügyfeleink segítségére legyenek addig is, amíg minden helyreáll."
Kedden és szerdán is gond volt a CIB netes és mobilos felületén. Volt, aki szerda délután arról számolt be, hogy pénzügyeit személyesen, a bankban se tudta intézni.