Pénzcentrum/Index.hu • 2018. szeptember 4. 22:24
Kedden este az MKB több ügyfele aggódhatott: a banknál vezetett minden számlájuk egyenlege lenullázódott, vagyis nem látták a rajtuk lévő összeget. Az MKB bank a sajtó megkeresésére közölte, az ügyfelek pénze megvan.
Kedden este az MKB Bank több ügyfele ijedhetett meg, amikor a számla lekérdezésekor nulla forintos egyenleget láttak. Vagyis úgy tűnt, a számlájukon lévő összes pénz eltűnt. Az Index kereste az ügyben a bankot, azt a választ kapták, minden ügyfél pénze megvan. Egy üzemidőn kívül lefuttatott frissítőprogram okozta a problémát. A hiba elhárítása folyamatban van, de ehhez várhatóan az egész netbankot le kell kapcsolni egy rövid időre.
A 24.hu azt írja, az MKB NetBANKár oldala nem is működik, az ügyfelek a következő üzenetet kapják belépéskor: