Pénzcentrum • 2018. július 5. 09:00
Az előzetes terveknek mindenben megfelelően június 29. és július 5. között megtörtént az MKB Bank teljes körű digitális átállása - közölte közleményében a bank. Fennakadások viszont még lehetnek, kollégánk ma reggel, nem sokkal 9 óra előtt még nem tudott belépni a bank mobilalkalmazásába.
Az előzetes terveknek mindenben megfelelően június 29. és július 5. között megtörtént az MKB Bank teljes körű digitális átállása - közölte a bank. Az MKB Bank új digitális alaprendszeréhez kapcsolódó szolgáltatások a következő időszakban lépcsőzetesen épülnek be a pénzintézet napi, operatív működésébe.
Valószínűsíthető, hogy az ügyfélérdeklődés növekedése miatt az MKB Bank kommunikációs csatornái a következő napokban, időlegesen, a megszokottnál nehezebben lesznek használhatóak. Az MKB Bank minden tőle telhetőt elkövet annak érdekében, hogy az ilyen nagyságrendű digitális rendszercserével együtt járó időszak a lehető legkevesebb kényelmetlenséggel járjon - írták közleményükben.
Noha kollégánk a bank mobilalkalmazásába még nem tudott belépni nem sokkal 9 óra előtt, az MKB NetBANKár már részben használható, ám tapasztalatunk szerint bizonyos funkciók még nem elérhetőek.