Pénzcentrum • 2017. október 5. 15:30
Várakozáson felül teljesít a szeptember 6-ával elindult személyes megjelenés nélküli online Diákhitel igénylés. Az online platform népszerűsége és a telefonos ügyintézés általánossá válása indokolja, hogy a Társaság október 15-én bezárja a KÖKI Terminálon működtetett személyes ügyfélszolgálatát.
Az elektronikus aláírással történő e-szerződéskötés beváltotta a hozzá fűzött reményeket: egyre több hallgató választja ezt a lehetőséget a Diákhitel igénylése során. Az e-szerződéskötés legnagyobb újítása az, hogy a teljes ügyintézés elektronikus felületen történik, így az nem igényli az ügyfelek személyes megjelenését.
Az e-aláírással történő szerződéskötés feltétele, hogy az igénylés a Neptun felületen keresztül induljon, és az igénylőnek legyen ügyfélkapus hozzáférése. Az e-aláírás bevezetésével lehetővé vált, hogy még könnyebben és kényelmesebben igényelhessenek Diákhitelt az egyetemista, illetve főiskolás hallgatók. Az ügyintézést nagyban leegyszerűsíti, hogy a kitöltött adatlapot nem kell kinyomtatni, aláírni és leadni valamely Diákhitel partnerintézménynél, felsőoktatási intézményben vagy a Diákhitel Központ ügyfélszolgálatán, hanem mindez online felületen valósul meg.
A személyes jelenlétet nem igénylő innovatív elektronikus ügyintézés lehetővé tette a Diákhitel Központ számára, hogy a jövőben egy ügyfélszolgálattal működjön tovább ezért a KÖKI Terminálon található Diákhitel ügyfélszolgálat október 15-én végleg bezár. A jövőben kizárólag a Társaság Kacsa utcai ügyfélszolgálata (Budapest, 1027, Kacsa u. 15-23.) várja a diákhiteleseket és az érdeklődőket meghosszabbított nyitva tartással, hétfőtől péntekig, reggel 08:00 és délután 18:00 óra között. A személyes kiszolgálást kedvelő ügyfelek itt továbbra is személyesen intézhetnek hiteligényléssel, szerződésmódosítással, kamat-támogatással, számlainformációkkal kapcsolatos diákhiteles ügyeket.
Címlapkép: MTI/Soós Lajos