Magyar Nemzet • 2017. február 14. 09:30
Egy adós panaszt tett a Magyar Nemzeti Bank (MNB) Fogyasztóvédelmi Központjánál, mert az adósságával foglalkozó követeléskezelő cég 800 ezer helyett 2,8 millió forintot hajtana be rajta - írja a Magyar Nemzet.
Egy adós panaszt tett a MNB Fogyasztóvédelmi Központjánál, mert az adósságával foglalkozó követeléskezelő cég 800 ezer helyett 2,8 millió forintot hajtana be rajta, kihasználva a fizetésképtelenné vált emberek tájékozatlanságát.
Az érintett adós panaszára az MNB Fogyasztóvédelmi Központ nem indított eljárást. Egy szegedi ügyvéd eközben az Alkotmánybíróság határozata alapján arra jutott, hogy a hitelintézetek hibásan értelmezték a devizahiteles-törvény előírásait.
Címkék: