Pénzcentrum • 2015. január 2. 15:36
A tavalyi évhez hasonlóan idén sem sikerült az újévi átállás a Diákhitel Zrt. online rendszerén; sokan adatvesztésre panaszkodnak - értesült a Pénzcentrum.
A tavalyi évhez hasonlóan idén is kódolási probléma merült fel az újévi átállásnál; a fejlesztők várhatóan a ma délután folyamán elhárítják a problémát. Az ügyfeleknek nincs mitől tartania, az adminisztrációs rendszerben tárolt adatok nem vesztek el, hamarosan mindenki számára ismét elérhetőek lesznek a korábban könyvelt tételek. A fejlesztők már dolgoznak azon, hogy a jövőben fel se merüljön ez a probléma
- mondta el a Pénzcentrum megkeresésére Imre Zita, a Diákhitel Zrt. marketing és kommunikációs igazgatója.
Más hibával is találkoztál? Küldd el a penzcentrum@penzcentrum.hu e-mail címre. Köszönjük!
Címkék: