Pénzcentrum • 2014. március 20. 10:00
Tavaly a Provident ügyfeleinek száma már elérte a válság előtti szintet, a hitelek bedőlési aránya pedig 12 százalék körüli, ami jobb, mint a legtöbb kereskedelmi banké - mondta el a Napi gazdaságnak adott interjújában Szirmák Botond vezérigazgató.
A vezérigazgató kiemelte: a Providentnek Magyarországon több mint 300 ezer ügyfele van ki, közel 4 ezer, alkalmazottként dolgozó munkatárssal.
A pénzügyi szolgáltatónál a bedőlt hitelek aránya 12 százalék körüli, ami alacsonyabb a kereskedelmi bankok többségénél. A hitelt igénylők közel 50 százalékát utasítják el, ami magas arány, viszont érdekük, hogy olyan háztartásokba helyezzenek ki felelősen kölcsönöket, ahol azt vissza is tudják fizetni. Év végére 8-9 százalékos ügyfélszám-növekedést szeretnének elérni, és a hitelérték 5 százalékos bővülésére számítanak.