Pénzcentrum • 2013. október 3. 14:05
Mai hír, hogy Doubravszky György lehet a pénzügyi fogyasztóvédelem feje az MNB-ben. De mi lesz az eddigi panaszokkal és a levelet pontosan kinek is címezzék azok, akik elégedetlenek a bankjukkal?
A Magyar Nemzeti Bank szerint az október elsejétől működő rendszer világos felhatalmazást, s kereteket ad az eddigi felügyeleti fogyasztóvédelmi munka folytatására, s e tevékenység integrálására a Magyar Nemzeti Bankba (MNB) - mondta el kérdésünkre a MNB sajtóosztálya. Sajtóértesülések szerint ennek a fogyasztóvédelmi tevékenységnek lehet a feje Doubravszky György.
Az MNB szerint a fogyasztóvédelmi munka zavartalanul folytatódik a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) és a jegybank integrációja után is, sőt szerintük tovább javuljon annak minősége.
Bármikor van kihez fordulni
Legalábbis az a cél, hogy mindenki így érezze, ha pénzügyi szolgáltatóval szemben panasza van. A Pénzügyi Békéltető Testület tevékenysége is az eddig megszokott keretek között folytatódik, ugyanakkor átgondolandó, hogy a testületnek akár az eddiginél is erősebb hatásköre legyen - mondta el kérdésünkre a Nemzeti Bank szóvivője.
Hol lehet panaszkodni?
JÓL JÖNNE 2,8 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 2 809 920 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 62 728 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 12,86%), de nem sokkal marad el ettől az MBH Bank 62 824 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A panaszokat 2013. október 1-jétől az alábbi elérhetőségeken lehet benyújtani:
Ügyfélszolgálat címe (személyes megkeresések):
1013 Budapest, Krisztina krt. 39. (Krisztina Plaza)
Postacíme:
Magyar Nemzeti Bank, 1850 Budapest
Telefonszáma:
06-40-203-776
A már korábban (még a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez) benyújtott, de még le nem zárt panaszok feldolgozása folyamatos, az ügyfélszolgálati munka zavartalanul folytatódik tovább - írta a sajtóosztály..