Legendás magyar tévést igazolt az AXA

Pénzcentrum2010. december 8. 13:32

Az AXA csoport Magyarország tagvállalatai és az ügyfelek között esetlegesen felmerülő fogyasztói jogi viták gyors és mindkét fél megelégedésével záruló rendezése érdekében az AXA létrehozta a mediátori intézményt. A mediátor elősegíti, hogy az ügyfelek pontosan értsék a lehetséges vitás ügyek szereplőinek jogait és kötelezettségeit és megkönnyíti a köztük folyó párbeszédet - tájékoztatta a Pénzcentrum.hu-t az AXA Csoport

A csoport mediátori feladatait december 1-jétől Endrei Judit, az ismert televíziós személyiség látja el.

Az ügyfelek minden olyan esetben igénybe vehetik a mediátor segítségét, amikor a csoport tagvállalatai által nyújtott szolgáltatásokkal vagy termékekkel kapcsolatban kifogásuk merül fel, és elégedetlenek az AXA által biztosított egyéb ügyintézés keretében hozott döntéssel.

A mediátor az ügyfél és az AXA közötti vitás kérdéseket elsősorban a rendelkezésére álló dokumentumok alapján vizsgálja meg, kerülve a felek szükségtelen személyes meghallgatását. Személyes meghallgatásra csak akkor kerül sor, ha az adott ügyben a rendelkezésre álló dokumentumok alapján nem köthető egyezség, vagy ha a meghallgatás nagyban segíti a döntés meghozatalát. Ha mindkét fél elfogadja a mediátor javaslatát, a vitás ügy egyezséggel lezárul.

 

LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!

A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 19 173 855 forintot 20 éves futamidőre már 6,54 százalékos THM-el,  havi 141 413 forintos törlesztővel fel lehet venni az UniCredit Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a K&H Banknál 6,64% a THM, míg a CIB Banknál 6,68%; a MagNet Banknál 6,75%, a Raiffeisen Banknál 6,79%, az Erste Banknál pedig 6,89%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)

 
Mi is az a mediáció?
A mediáció az Európai Unió számos országában jól bevált alternatív vitarendezési eszköz a fogyasztók és a pénzügyi szolgáltatók közötti viták során. A mediáció javítja az "igazságszolgáltatáshoz" való hozzáférést, mert rendszerint olyan vitákat old meg, amelyeket a fogyasztók egyébként nem terjesztenének bíróság elé.

A mediáció növeli továbbá a pénzügyi szolgáltatások iránti bizalmat, mert a fogyasztók tudják, hogy van hová fordulniuk, ha érdekeik egy ügylet során sérelmet szenvednek és számíthatnak egy "harmadik fél" segítségétre, aki a feleket összehozva közreműködik a közös megegyezés kidolgozásában.

Címkék: