Pénzcentrum • 2010. október 29. 16:02
Megkeresésünkre az MKB Bank sajtóosztálya az alábbi nyilatkozatot tette közzé az 5 millió forintos PSZÁF-bírsággal kapcsolatban.
"Nem vitás, hogy a banki ügyintéző ebben az esetben hibát követett el. A panasz tárgyává tett folyamat nem állt kapcsolatban bankkártya-használattal, az ügyintéző tehát alaptalanul hivatkozott az "elutasított reklamáció eljárás díja" elnevezésű költségre. Utóbbi tételt egyébként a 90-es években egyre gyakoribbá váló, a legtöbb esetben minden alapot nélkülöző reklamációk miatt iktatta be kondíciói közé a bank, azonban egyetlen esetben sem hárította tovább ügyfeleire ezt a költséget. Az adott ügyben az érdeksérelmet szenvedett ügyfelét az MKB Bank kártalanította, és befizeti a felügyelet által kirótt bírságot."
5 millióba került az MKB Banknak az alaptalanul felszámolt reklamációs díj