Pénzcentrum • 2010. szeptember 29. 04:44
Hétfőn jelent meg a Szivatós blogon a "Meghalt az OTP-ügyfél: ketyeg a tartozás" című bejegyzés, amivel kapcsolatban az OTP Bank Médiakommunikációs Osztálya a következő reagálást kérte közzétenni.
Szivatós blog: Meghalt az OTP-ügyfél: ketyeg a tartozás
Az OTP Bank válasza:
"Sajnáljuk a történteket, és ahhoz, hogy mielőbb segíthessünk, kérjük, juttassa el az azonosításhoz szükséges adatokat az alábbiak közül az Ön számára legkényelmesebb módon:
• A bank honlapján, a Kapcsolat menüpontban szereplő elérhetőségeken.
• Elektronikus levélben, az informacio@otpbank.hu címen.
• Telefonon, a Központi Információs Vonalon, a 06/1/20/30/70 366-6388 számon.
• Személyesen, bankfióki ügyintézőinken keresztül.
Bízunk abban, hogy problémája megoldódik!
Üdvözlettel:
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Budapest, 2010. szeptember 27.
OTP Bank Médiakommunikációs Osztály"