Felelős döntés: külön idősávban fogadja 65 év feletti ügyfeleit a Takarékbank

HelloVidék2020. március 28. 11:01

Külön idősávot biztosít a személyes ügyintézésre a Takarékbank a 65 évnél idősebbeknek. Arra kérik őket, hogy a reggeli nyitástól 10 óráig keressék fel szükség esetén a fiókokat, míg a többi korcsoport csak 10 óra után. Az ország messze a legnagyobb fiókhálózatát működtető pénzintézet ezzel is hozzájárul a járvány terjedésének lassításához és a veszélyeztetett korosztályok védelméhez.

A szombattól életbe lépő kijárási korlátozásokkal összhangban a Takarékbank hétfőtől elkülönítve szolgálja ki bankfiókjaiban a 65. életévüket betöltött ügyfeleit és a fiatalabb korcsoportokba tartozókat.

A pénzintézet arra kéri a 65 évesnél idősebbeket, hogy amennyiben mindenképpen szükséges a személyes ügyintézés, úgy a reggeli nyitás és délelőtt 10 óra között keressék fel a fiókot. A fiatalabb korosztályoknak ugyanakkor azt javasolják, hogy csak 10 óra után menjenek bankfiókba.

A kormányrendelet értelmében az élelmiszerüzletekben, drogériákban piacokon és patikákban kell délelőtt külön kiszolgálni a 65 év felettieket, a Takarékbank ehhez az egészségvédelmi intézkedéshez önként csatlakozott.

A pénzintézet azért a reggeli idősávot jelölte ki a veszélyeztetett korosztályoknak, mert a fiókokat zárás után naponta fertőtlenítik, így a reggeli időszakban tudják leginkább óvni az idősebb korosztály egészségét.

JÓL JÖNNE 2,9 MILLIÓ FORINT?

Amennyiben 2 870 000 forintot igényelnél 6 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót, havi 56 207 forintos törlesztővel a K&H Bank nyújtja (THM 12,75%), de nem sokkal marad el ettől az CIB Bank 56 343 forintos törlesztőt (THM 12,86%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)

A Takarékbank ugyanakkor minden ügyfelének azt tanácsolja, hogy saját egészsége és a vírus gyors terjedésének megakadályozása érdekében, aki csak teheti, kerülje a fióki, személyes ügyintézést, és éljen a telefonos vagy internetes ügyintézés lehetőségével. A bank telefonos ügyfélszolgálatát megerősítették, hogy a nagyobb ügyfélforgalmat is minél gördülékenyebben tudják kezelni.

Címkék:
bank, koronavírus, takarékbank, ügyfél, időpont, hellovidék,