Pénzcentrum • 2022. október 27. 19:16
Idén novemberben és decemberben egyaránt hosszabb leállásokra számíthatnak a CIB Bank ügyfelei. Nem fog működni az internetes ügyintézés, az applikáció és a telefonos ügyfélszolgálat is korlátozottan lesz elérhető.
A CIB Bank bejelentette, hogy novemberben és decemberben is több napon keresztül karbantartást végeznek az informatikai rendszereiken, így leállás várható. A bejelentés szerint a karbantartásra tekintettel 2022. november és december hónapban, a korábban bejelentett időpontok mellett újabb négy napon keresztül nem lesz elérhető több szolgáltatás.
A fejlesztési munkálatok többek között érintik a CIB Internet Bankot, a CIB Bank Onlinet, a CIB Bank Mobilalkalmazást, az eBroker, a Business Terminált és a Buisness Online felületet is, amik nem lesznek elérhetőek az alábbi időpontokban:
- 2022.11.19. 22:00 – 2022.11.20. 03:00
- 2022.12.07. 22:00 – 2022.12.08. 02:00
- 2022.12.08. 22:00 – 2022.12.09. 05:00
- 2022.12.13. 22:00 – 2022.12.14. 02:00
Ez idő alatt nem lesz elérhető az online bankkártyás vásárlások jóváhagyása, ami a CIB Bank Mobilalkalmazáson keresztül sem fog működni, illetve a CIB24 telefonos ügyfélszolgálat szintén korlátozott funkcionalitással lesz elérhető. A bankkártyaletiltás a cég bejelentése szerint továbbra is biztosított lesz.
December 15. este 6 és éjfél között nem lesznek elérhető a mobilalkalmazás, a CIB Bank Online és a CIB Internet bank sem.