Pénzcentrum • 2022. január 6. 10:31
Nem vette jó néven egy nő, hogy nem mentek ki hozzá sürgősséggel a mentők, miután többnapos csuklófájdalom miatt kihívta őket. Panaszt tett a mentésirányító ellen, és azt is sérelmezte, hogy a sürgősségin elsőbbséget élveznek, akiket a mentő vitt be. A vizsgálat szerint a mentésirányító nem hibázott.
Meghökkentő panaszt voltak kénytelenek kivizsgálni az egyik mentésirányításon a két ünnep között – közölte az Országos Mentőszolgálat a Facebook-oldalán.
Egy harminc év körüli nő az öt napja tartó csuklófájdalmai miatt hívta a mentőket, majd 18 perc múlva ismét telefonált azért, hogy panaszt tegyen, amiért a mentők még mindig nem értek ki hozzá.
Az OMSZ szerint a végig türelmes mentésirányító ugyan hosszasan próbálta elmagyarázni, hogy éppen magasabb prioritású eseteknél nyújtanak segítséget az életmentők, a nő nem volt hajlandó elfogadni, hogy a több napos csuklófájdalom miatt nem riaszthatnak azonnal egy szabad rohamkocsit. A nő ezen felháborodott, és inkább nem kérte a mentők segítségét.
A nő pár óra múlva ismét telefonált, de csak azért, hogy kiegészítse a korábbiakat. “A maga balf*** kollégája miatt most elém kerülnek, akiket mentővel hoznak a sürgősségire” – mondta a mentésirányításnak. Az OMSZ kivizsgálta az esetet, a mentésirányító nem hibázott, az eredményről hivatalosan is tájékoztatták a panaszost.