HelloVidék • 2020. április 24. 08:15
A koronavírus-járvány folyamatos terjedése és a védekezés jegyében hozott korlátozások jelentősen átformálták a mindennapokat, amihez mindenki igyekszik alkalmazkodni - számol be a HelloVidék.
A változások nemcsak a saját életünkben, hanem a szolgáltatók, üzletek, vállalkozások területén is új módszereket, lehetőségeket hívhatnak életre.
A megkérdezett áruházak mindegyikében a dolgozók kötelezően maszkot viselnek, valamint a kasszaszalagokat, bevásárlókocsikat, kosarakat és gyakran használt felületeket naponta/naponta többször vírusölő szerekkel fertőtlenítik. A kasszáknál a sorbanállás idején a megfelelő távolság betartását padlómatricákkal segítik.
Kérdésünkre a Tesco elmondta, hogy Budapesten már 2013-ban elindították a házhozszállítást. Mostanra Budapest, Szeged, Győr, Veszprém, Székesfehérvár, Debrecen, Pécs és Kecskemét régióival együtt országosan összesen már 129 településen vehető igénybe a Tesco Online Bevásárlás szolgáltatása, így már több mint 1,6 millió háztartás számára elérhető. Elárulták, hogy április 6-án a jelenlegi helyzethez alkalmazkodva elindították az új Tesco Doboz szolgáltatást is, amelyet olyan magyar háztartásokba rendelhetünk, ahol még nem elérheto az online bevásárlás lehetősége. A dobozokat a Tesco állítja össze egységesen, alapvető élelmiszereket és háztartási termékeket tartalmaznak.