MTI • 2020. április 10. 18:20
A már több, mint 50 ezer embert számláló Miutcánk közösségi oldal célja, hogy megmutassa, mennyire értékes a közösségek támogató ereje és a helyi szintű összefogás, a MOL Limo pedig ebben lépett velük partnerségre.
A lokális közösségépítő platform reagálva az elmúlt hetekben kialakult (járványügyi) helyzetre, egy kiterjedt, Magyarország-szerte működő szomszédi összefogást indított el és most a közösségi közlekedés egyik nagy szereplője is melléjük állt. 50 önkéntesnek lehetősége lesz 10 ezer forintos MOL Limo utalványt felhasználni idős és más, a járvány szempontjából kiemelten veszélyeztetett (pl. krónikus megbetegedésben szenvedők) szomszédok megsegítésére: bevásárlásra, gyógyszerkiváltásra lehet felhasználni.
- mondta Sáreczky Richárd, a cég ügyvezető igazgatója. A közösségépítő oldal egy plakátkampányt is indított, mely segítségével igyekeznek elérni, hogy a környékbelieket, -különösen azokat, akik nem jártasak az internet világában- még gyorsabban össze tudják kötni és a lehető legrövidebb időn belül segítséget kaphassanak azok, akik rászorulnak. A plakátot a honlapjukról és a közösségi média felületekről és appon keresztül is le lehet tölteni. Ezt követően ki lehet nyomtatni, és elérhetőség feltüntetésével kifüggeszteni a lépcsőházban; ezzel jelezve a segítő szándékot és elérve azt, hogy minél többen valóban otthon tudjanak maradni.