Pénzcentrum • 2020. június 29. 12:32
A lakásbiztosítási károk rendezése gyorsan és olajozottan működik legyen szó szemlementes vagy személyes kárrendezési folyamatról. Azonban a K&H Biztosító most tovább egyszerűsítette és gyorsította mindkét kárrendezési folyamatát, amelynek köszönhetően lényegében azonnal megérkezhet a lakásbiztosítás kártérítése az érintetteknek, akik így rögtön intézkedni tudnak. Az azonnali kárkifizetés több ezer ügyfelet érint, a K&H Biztosító tavaly 22 ezer lakáskárra fizetett.
Bár az elmúlt években is nagyon rövid idő telt el a kárösszeg megállapítása és a kártérítés utalása között, mostantól a lakásbiztosítással rendelkező ügyfelek gyakorlatilag várakozás nélkül megkaphatják a nekik járó összeget az azonnali utalási rendszer előnyeit kihasználva. Az érintettek így rövid időn belül megkezdhetik a helyreállítást a biztosítótól kapott kártérítésből.
Pénzre van szükséged hirtelen? A Pénzcentrum Személyi Kölcsön Kalkulátora megmutatja, hogy mennyi lesz a törlesztőrészlet a kedvezményes THM időszakban és utána - így teljes képet látsz arról, hogy mennyit kell összesen visszafizetned.
Nem maradnak a biztosítottak betört ablakkal
A gyakorlatban az azonnali kárkifizetés azt jelenti, hogy a bejelentett kárt a biztosító kárszakértője felméri, ha pedig az ügyfél elfogadja a kártérítési összeget, akkor azt a biztosítótársaság azonnal átutalja, így a kártérítés pár másodperc alatt - a szemlével egyidőben - meg is érkezik az ügyfél számlájára. Nem csak a személyes, hanem a károk 30 százalékát kitevő, szemlementes kárrendezésre is kiterjed az azonnali kárfizetési megoldás: a bejelentett kárról az érintett lakásbiztosítással rendelkező ügyfél telefonon egyeztet a szakértőkkel, a megállapított kártérítést pedig - még a telefonbeszélgetés ideje alatt - utalja a biztosító.
- mondta Kaszab Attila, a K&H Biztosító vezérigazgató-helyettese.