Pénzcentrum • 2018. február 14. 17:00
A Telenor február 17-én éjjel 22:00-től február 18-án 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végez, ebből következően pedig rengeteg funkció nem lesz elérhető sem személyesen, sem online, sem a telefonos ügyfélszolgálaton.
Február 17-én éjjel 22:00-től február 18-án 12:00-ig tervezett rendszerfejlesztést végez a Telenor, ennek következtében a "következő funkciókat ebben az időszakban nem lehet elérni sem személyes, vagy online csatornán, sem a Telefonos Ügyfélszolgálaton":
- egyenlegfeltöltés és lekérdezés
- adatjegy megrendelés
- telefonszámla befizetés
- új szerződéskötés
- készülékvásárlás
- SIM kártya csere
- tarifacsomag váltás
- feltöltőkártyás adategyeztetés
- Expressz kártya regisztráció
- szolgáltatás megrendelés
- MyTelenor applikáció
- online vásárlás
A Telenor tájékoztatása szerint azonban a fejlesztés ideje alatt zavartalanul lehet SMS-t küldeni, mobilinternetet használni, működni fog a mobil-parkolás, az autópálya matrica vásárlás és a szerencsejáték megrendelés.
A kellemetlenségek miatt a vállalat február 18-án, vasárnap 00:00 - 24:00 óráig díjmentesen felhasználható belföldi internethasználatot ad minden ügyfelének belföldön, amit automatikusan aktiválnak is. A Telenor arra is kéri ügyfeleit, hogy aki