Pénzcentrum • 2012. március 28. 13:32
Növelte ügyfelei számát a kötelező biztosítási kampányban, azaz az év végi átkötési időszakban a Posta Biztosító: a tavalyi kampányban csaknem 125 ezer új szerződést regisztráltak.
A Posta Biztosító szerdai közleménye szerint míg 2008 decemberének végén a társaság kötelező szerződéseinek darabszáma közel 177 ezer volt, addig 2009 végén ez a szám már több mint 181 ezer volt, 2010 végén elérte a 234 ezret, a tavalyi év végén pedig több mint 236 ezer autós volt a társaság ügyfele.
Hasonló témákról is szó esik a Portfolio.hu március 29-ei Biztosítási Konferencia 2012 című rendezvényén. Jelentkezzen Ön is az eseményre ITT!
Népszerű kedvezmények
A kampány eredmények értékelése kapcsán érdekes adat az igénybe vett különféle kedvezmények népszerűsége, amelyek közül a piaci tendenciákkal megegyezően továbbra is az évfordulós váltók kedvezménye áll az első helyen, ezt az autósok több mint 37 százaléka vette igénybe. Második helyen a tömegközlekedést rendszeresen használó ügyfelek kedvezménye áll, ezzel ugyanis az autósok több mint 33 százaléka élt, míg a harmadik a gyermekkedvezmény lett a legutóbbi kampányban, ezt a kedvezményfajtát az ügyfelek csaknem 29 százaléka vett igénybe. Népszerű az e-mail kedvezmény, illetve a bónusz fokozatok után járó kedvezmények is kedveltek voltak.
Az idei évben újdonság a piaci szabályozásban, hogy a Központi Kártörténeti Nyilvántartó Rendszert (KKNYR) kötelezően kell használni a biztosítót váltók ügyfelek kártörténetének és bónusz fokozatának adminisztrációjához. A korábbi folyamatok és szabályozás nem tette szükségessé a szerződéses adatok szinte közhiteles nyilvántartás szintű pontosítását. A biztosító várakozásai szerint a jövőben átláthatóbb, gyorsabb és pontosabb adminisztrációt eredményez a rendszer használata.