Egy év alatt 5000 új ügyfél az interneten - AEGONdirekt.hu

Pénzcentrum2010. április 15. 10:17

Közel ötezer új ügyfél vásárolt biztosítási védelmet az AEGON Magyarország cégcsoport szolgáltatásaiból az AEGONdirekt.hu direktbiztosítási szolgáltatón keresztül az elmúlt évben. A tavaly április 16-án megalakult szolgáltató internetes oldalait ez idáig több mint 660 ezer látogató és ügyfél használta tájékozódásra vagy ügyintézésre.

Az AEGONdirekt.hu internetes felületén az elmúlt tizenkét hónapban értékesített termékek közül a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítás (kgfb) bizonyult a legnépszerűbbnek, ami az egy év alatt megkötött biztosítások közel 55%-át tette ki. Az értékesített termékek 20,6%-a utasbiztosítás, további 18%-a pedig lakásbiztosítás volt.

"Az online direktbiztosítási szolgáltatás tavalyi elindítása egyértelműen beváltotta a hozzá fűzött reményeket, különösen újügyfél-szerzés szempontjából." - mondja Vereczki András az AEGON Biztosító vezérigazgató-helyettese - "Mint a számokból is látszik, az elmúlt évek intenzív kgfb-kampányaiban az Internet felé orientálódott autósok közül az AEGONdirekt.hu sokaknak kínált megfelelő alternatívát. A vásárlási szokások rohamos változása, a pénzügyi termékek egyre szélesebb körű megjelenése az Interneten várhatóan a biztosítás területén is további jelentős eltolódást eredményez majd az internetes értékesítés irányába."

A biztosítások teljes körét elérhetővé tévő AEGONdirekt.hu-n a szerződések megkötésén és online kárbejelentésen kívül az ügyfelek valós idejű chat formájában is konzultálhatnak a biztosító szakértőivel. A tavaly "Az év honlapja" díjjal kitüntetett vállalat az idén tovább kívánja növelni részesedését az Interneten értékesített egyéb szolgáltatások piacán. A hazai piacon újdonságnak számító kisállat-biztosításon kívül az AEGONdirekt.hu rövidesen számos további, a nemzetközi piacokon jól bevált, értéknövelt szolgáltatást kíván meghonosítani.

Címkék: