Pénzcentrum • 2009. december 3. 08:32
Autószervizek szerint napokra megbénult az Allianz kárrendezési rendszere. A biztosítótársaság ezt cáfolja, indoklásuk szerint csupán a rendszer átszervezése okozott zökkenőket -írja a Napi Gazdaság.
Gépjárműjavító cégek egybehangzó állítása szerint napokra megbénult az Allianz Hungária Biztosító Zrt. kárrendezési rendszere. Az érintett szervizek szerint a kárrendezés ügymenete olyannyira lelassult, hogy az már működésüket és a javítást is hátráltatta. A problémáról a Gépjármű-márkakereskedők Országos Szövetsége is értesült, az ügy tisztázása érdekében soron kívüli tárgyalást kezdeményeztek az Allianz vezetőivel.
A biztosító ugyanakkor határozottan visszautasította azokat az állításokat, amelyek szerint leállt volna a társaság informatikai rendszere. A Napi Gazdaságnak elmondták, hogy a kárrendezési folyamat átszervezését megelőző néhány napban a szervizek beküldött anyagainak visszaigazolása csúszott, ezt próbálják meg egyesek az Allianz Hungária üzleti hírnevének rontására felhasználni. Velük szemben az esetleges jogi eszközökkel történő fellépés lehetőségét fontolgatja a cég.
A Napi úgy értesült, hogy a kárrendezésre vonatkozó anyagokat előbb Budapestről Győrbe, majd Győrből ismét Budapestre szállították. Az Allianz ezt az információt üzleti titokra hivatkozva nem kommentálta. A biztosító sajtóosztálya szerint az átszervezés az ügyfelek és a szerződött partnerek számára gyorsabb ügyintézést eredményez majd, és főként a fővárosban teszi majd jóval egyszerűbbé az ügyfelek számára a kárrendezést.