Pénzcentrum • 2009. március 12. 11:15
Az UNIQA Biztosító Zrt. mindent elkövet annak érdekében, hogy ügyfelei, a Suzuki Ász működése kapcsán felmerült problémák miatt ne károsodjanak - írja a biztosító közleménye.
"Az UNIQA Biztosító Zrt. sajnálattal vette tudomásul a Suzuki Ász Hivatalos Márkakereskedő és Márkaszerviz működését érintő problémákat. Társaságunknál az ügyfélmegkeresések és a nyilvánosság elé került információk alapján indított vizsgálatnak az ügyfeleket érintő része lezárult.
Az érintett szerződések közvetítését a Generális '97 Kft, mint független biztosítási alkusz végezte. A vizsgálat eredményeként kiderült, hogy több száz casco-biztosítási ajánlat, valamint az ezekre előírt díj összege sem került társaságunkhoz továbbításra, és így Társaságunk nem állt kockázatban.
Ügyfeleink érdekeit messzemenően szem előtt tartva, társaságunk úgy döntött, hogy az érintett autókereskedőnél az ügyfelek által aláírt és a fenti alkusz által közvetített ajánlatokat társaságunk kész átvenni, és azt az átvétel napjával kezdődő kockázatviseléssel kötvényesíteni. Az ajánlaton szereplő bónuszt érvényesnek tekintjük.
Jelen gazdasági helyzetre való tekintettel, örömünkre szolgál, hogy mindent elkövethettünk annak érdekében, hogy ügyfeleink a jövőben is maximálisan elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal" -fogalmaz a közlemény.