Pénzcentrum • 2009. január 28. 14:15
Sikeres évet zárt az Allianz csoport, amit a kötelező gépjármű-felelősségbiztosítási kampány 200 ezer szerződése és az Allianz Bank 37 fiókból álló hálózatának százezres ügyfélbázisa is méltán igazol - hangzott el az Allianz felső vezetése által tartott tájékoztatón.
Kisbenedek Péter elnök-vezérigazgató kiemelte, hogy a pénzügyi szolgáltató szektor minden szereplőjének új kihívásokkal kell szembesülni az idei és a 2010-es évben. Az elnök sikeresnek ítélte az életbiztosítási üzletágat, a gépjármű szegmens eredményeit és a banki szolgáltatások terén elért előrelépést egyaránt.
Dr. Kálózdi Tamás vezérigazgató-helyettes beszámolt a felelősségbiztosítási kampány eredményeiről. Az Allianz a kgfb-kampány során ügyfélközpontú keresztkedvezményeket kínált, aminek sikerét bizonyítja, hogy a 200 ezer új szerződés mellé közel ezzel megegyező számú egyéb Allianz terméket is értékesítettek. A szolgáltató kivonulni látszik a tehergépjárművek, a kamionok és a nyerges vontatók szegmenséből és elsősorban a 28-40 év közötti lakossági ügyfélkör kiszolgálásában erősítenek.
Dr. Farkas Ádám vezérigazgató értékelte az Allianz Bank teljesítményét. Farkas szerint várakozáson felüli eredménynek tekinthető, hogy a telített lakossági piacon két évvel az indulást követően már a százezredik banki ügyfelét köszönthette a pénzintézet. A jelenleg működő 37 fiókos hálózatot legalább 10-15 egységgel kívánják bővíteni az előttünk álló időszakban. A válság ellenére a bank növekedési lehetőségei megmaradtak, bár a megváltozott piaci környezetnek megfelelően finomítani kellett a terveket.