Pénzcentrum • 2022. május 10. 19:31
A Lidl Magyarország fenntarthatósági intézkedéseinek keretében folyamatosan bővíti elektromos autótöltő hálózatát, melynek eredményeképpen a vásárlók már 100 áruháznál vehetik igénybe a szolgáltatást. Az üzletek parkolóiban összesen 183 töltőállomáson, 417 töltőpont várja a villanyautósokat, akik a bevásárlás ideje alatt gyorsan és kényelmesen tölthetik fel járműveiket. A környezetbarátabb közlekedéshez az áruházlánc azáltal is hozzájárul, hogy töltőhálózatán megújuló energiaforrásból származó zöld áramot biztosít.
A piacvezető kiskereskedelmi áruházlánc országos szinten immáron 100 áruház parkolójában kínál töltési lehetőséget az elektromos autóval érkező vásárlók számára. A minél kényelmesebb és egyszerűbb töltés érdekében a vállalat egy okostelefonos alkalmazást is bevezetett, mellyel egy gyors regisztrációt követően az állomáson történő max. 30 perces töltési folyamat azonnal elindítható. A felhasználók számára egy interaktív térkép is rendelkezésére áll, amelyen az összes fővárosi és mind a 19 megyében elérhető Lidl E-töltőállomás pontos elhelyezkedése megtalálható, elérhetőséggel, töltési teljesítménnyel, valamint a töltők üzemeltetési idejével együtt.
Az országos lefedettségű hálózat töltőállomásai az áruházak nyitvatartási idejében vehetőek igénybe. A töltőoszlopok kezelőszerveivel 10 perc, míg a Lidl eCharge applikáció használatával 30 perces ingyenes töltési lehetőséget biztosítanak.
Fenntarthatósági stratégiánk részeként nagy hangsúlyt fektetünk a környezetvédelemre és arra, hogy vásárlóinkkal együtt közösen tegyünk a fenntartható jövőért. Örömmel tölt el bennünket, hogy immár minden második áruházunknál elérhetőek az e-töltőállomások, és összesen 417 töltőpont várja vásárlóinkat, akik amíg válogatnak széles, többek között fenntartható termékkínálatunkból, kényelmesen és gyorsan fel is tölthetik elektromos autóikat. A hálózat további bővítésén folyamatosan dolgozunk annak érdekében, hogy a szolgáltatás mihamarabb minden üzletünknél elérhető legyen
- mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A diszkontlánc elkötelezett amellett, hogy elektromos töltőhálózata révén a környezetbarátabb közlekedéshez minél jobban hozzájárulhasson. Ez összhangban áll a Lidl-t tulajdonló Schwarz Csoport elköteleződésével is. A vállalatcsoport töltőhálózatának ambiciózus bővítésével aktívan támogatja a fenntartható mobilitást, ezért célul tűzte ki, hogy a 2022-es gazdasági év végéig mintegy 6.200 új elektromos autótöltő pontot telepít kiskereskedelmi áruházaihoz Európa-szerte, így hozzávetőlegesen 13.000-re növeli az elektromos járművek töltőhálózatában található elektromos töltőpontok számát.