Pénzcentrum • 2018. július 12. 11:00
Beton burkolatot kap az M0-s déli szektora, szombattól számíthatunk komoly torlódásra. A jelenlegi három-három forgalmi sáv helyett kettő-kettő lesz használható az építési szakaszokon. A felújítás várhatóan 2020-ig tart majd.
Az M0-s autóút déli szektorát, az 51-es főút és az M6-os autópálya közötti szakaszán az M1-es autópálya felé vezető oldalt is beton burkolatúra építik át - olvasható a Magyar Közút Nonprofit Zrt. közleményében. Ezen kívül az érintett szakaszon található hidakat is felújítják. A munkálatok technológiája megköveteli, hogy
A lezárt szakaszok előtt a forgalmat sávelhúzással vezetik át a szemközti oldalra. Ahhoz, hogy ezt megvalósíthassa a kivitelező, 2018. július 14-től várhatóan három hétig átjárókat építenek az elválasztó sávban 5 helyen az átterelt forgalom számára, ezzel biztosítva a folyamatos és biztonságos közlekedést.
Az üzemi átjárók építése miatt 2018. július 14-től az M0-s autóút érintett szakaszain a belső sávokat lezárják, a forgalom így 2x2 sávon haladhat a 11-es és 13-as, illetve a 22-es és 23-as kilométerszelvények között. Az üzemi átjárók megépítése után a forgalom az M0-s autóút M6-os autópályától az M5-ös autópálya felé vezető pályaoldalán szakaszosan, 2x2 sávon haladhat majd az építési terület mellett idén a Ráckevei Duna-ági híd (Soroksári-híd) térségében, valamint Halásztelek és az M6-os autópálya közti szakaszon.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Mindez azt is jelenti, hogy a jelenlegi három-három forgalmi sáv helyett kettő-kettő lesz használható az építési szakaszokon, de csomóponti ágak lezárására és terelőút kijelölésre is szükség lesz forgalombiztonsági okokból. A pályaszakasz újraépítése és fejlesztése, illetve a szakaszon található hidak felújítása várhatóan 2020. tavaszáig valósulhat meg.