Az új szolgáltatással az Amazon közvetlenül felveszi a versenyt a Temu és Shein olcsó termékeket kínáló platformjaival.
Csütörtök délután elindult a Tesco Magyarország Online Bevásárlás oldala. Egyes prognózisok szerint az áruházlánc piacra lépése egy új korszak kezdetét jelentheti, hiszen a Tesco piaci súlya és hatalmas marketing-gépezete tömegeket ösztönözhet az online vásárlásra, ráadásul sok olyan fogyasztót is megmozgathat, aki eddig tartózkodott az internetes rendeléstől. Az biztos, hogy egyelőre csak Budapestre, Pest-és Fejér-megyébe szállítanak, valamint nem lehet készpénzzel fizetni.
A Pénzcentrum.hu csütörtök délután 14.05-kor kapott e-mail értesítést arról, hogy elindult a Tesco Online Bevásárlás nevű szolgáltatása. Az áruházlánc ezzel elindította netes vásárlási felületét, ami - információink szerint - egyelőre még csak a korábban regisztrált felhasználók számára elérhető. Az Online Bevásárlás szolgáltatás jelenleg Budapest és vonzáskörzetének nagy részén (Pest és Fejér megyében) érhető el. Reggel 8 és este 22 óra között szállítják ki a megrendelt termékeket.
A ma elindult oldal és a kiküldött hírlevél alapján a legfontosabb friss információ, hogy a webshop ugyanolyan árakkal dolgozik, mint amikkel a boltokban találkozhatunk; a megrendelt termékeket házhoz szállítják, illetve az áruházakban található Átvételi Pontokban a kiválasztott termékeket a vevő átveheti (az átvétel lehetősége jelenleg csak néhány áruházban érhető el).

A vásárlás menete
1. Bejelentkezik a vásárló (vagy regisztrál, és utána jelentkezik be).
2. Kiválasztja a kiszállítási idősávot.
3. Megkezdi a vásárlást, a termékeket a kívánt mennyiségben behelyezi virtuális bevásárlókosarába.
4. Kiválasztja a fizetési módot: ez történhet online, a honlapon keresztül, vagy személyesen a kézbesítés során bank- illetve hitelkártyával. Fontos információ, hogy készpénzes fizetésre nincs lehetőség! (Az online fizetés során a fizetendő összeg a kiszállítás napjának a végén kerül majd levonásra.)
5. Házhoz szállítás, a termékek átvétele: a kiválasztott termékeket klimatizált gépjárműben szállítják ki, és a csomagot egy Tesco alkalmazott adja át a vásárlónak. A szállító kívánság szerint egészen abba a helyiségbe viszi a termékeket, ahová a vásárló szeretné. A vevő az átvétel során ellenőrizheti az átvett termékek minőségét, frissességét és azt, hogy minden kiválasztott termék benne van-e a csomagban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Jelenlegi információink szerint a házhoz szállítás díja 899 forint, ami nagyságrendileg megegyezik a hasonló profilú online üzletláncok díjaival. Fontos tudni, hogy ez az ár egy meglehetősen szűk, 2 órás időtartamra vonatkozik. Általában elmondható, hogy minél szűkebb ez az idő-intervallum, annál drágább a kiszállítás (kevesebbet kell várni a futárra).
A következő napokban bővebben is foglalkozunk a témával.

Nem akarunk jóslásokba bocsátkozni, de minden jel - leginkább a más élelmiszer-webshopokhoz képest alacsony árak- a Tesco Online Bevásárlás sikere mellett szól. Részben tehát a jelenlegi, hasonló profilú üzleteknek lehet félnivalójuk, részben pedig a többi nagy áruházláncnak, hiszen nem lesz egyszerű dolguk az erős, sőt, versenyelőnyben lévő konkurenssel szemben.
A Pénzcentrum.hu külön kiemelne egy pozitívumot: a Tescónál az online rendeléseket csak bankkártyával fizethetjük ki, készpénzt nem fogadnak el. Ez pedig akár még a Magyarországon rendkívül gyenge kártyahasználati statisztikákon is javíthat egy kicsit.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
30 éve együtt – az INTERSPAR múltja, jelene és jövője (x)
A SPAR Magyarország nem csupán egy új üzlettípust hozott be az országba, hanem egy modern, kényelmes és családbarát vásárlási élményt is, amely azóta is milliók mindennapjainak része.
Portfolio Gen Z Fest 2025


