A Szent István Napra kilátogató vendégek idén is megfizethető áron vásárolhatják meg a kijelölt ételeket és italokat a rendezvényhelyszíneken.
A sör és az ásványvíz is jobban fogy a kánikulában; az üzletekben 20-30 százalékkal többet adtak el ezekből az italokból az utóbbi napokban, és a hőség fokozódásával további forgalomnövekedésre számítanak a kereskedők.
"Az elmúlt napokban a "szokványos" nyári napok forgalmához képest jelentősen megugrott az italok forgalma, és ez csak tovább bővülhet a hét folyamán." - mondta el Fodor Attila,a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.
Egyértelműen az ásványvíz a legkeresettebb árucikk, amelyből három-négyszeres mennyiséget vásárolnak az emberek, így egy átlagos boltban naponta körülbelül 1800-2000 palack kel el belőlük, de a kánikula fokozódásával nem kizárt, hogy 2500-3000 palackkal is eladnak. Fodor Attila kifejtette: az ásványvíz egyre nagyobb arányú kedveltségében szerepet játszik az is, hogy az elmúlt években egyre több ízesített ásványvíz jelent meg, így az üdítőkről sok fogyasztó átszokott ezekre az új termékekre.
A sörök forgalmán is meglátszik a kánikula: itt dupla vagy háromszoros az értékesítési mennyiség - jelezte Fodor Attila, hozzáfűzve, hogy a sörök kedveltségét növeli, hogy ebben a termékszegmensben is szép számmal megjelentek az alkoholmentes változatok és az ízesített termékek is.
Az Auchan Magyarország Kft. kommunikációs igazgatója, Gillemot Katalin hasonló forgalomnövekedésről számolt be. Elmondta: 25-30 százalékkal nőtt az ásványvizek forgalma, és 20 százalékkal többet adtak el sörből is, de nőtt az üdítők iránti kereslet is. Hozzátette: nagyobb kereslet mutatkozik a bor iránt is, míg a röviditalok forgalma kissé megtorpant. Egy-egy üzletükben naponta 30-35 raklap, vagyis legalább 15 ezer darab másfél literes ásványvizet adnak el.
A Tescónál ugyancsak azt mondták, jelentősen megnőtt az ásványvíz és a sör forgalma az elmúlt néhány nap kánikulai időjárásának köszönhetően. A forróság eredményeképpen egyes napokon megduplázódott az értékesített ásványvíz mennyisége. A vásárlók elsősorban a sajátmárkás és az ízesített vizeket részesítették előnyben, utóbbiak népszerűsége folyamatosan növekszik. A szénsavas ásványvíz forgalma nagymértékben nőtt, de a szénsavmentes ásványvíz fogyása is jelentős.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A víz mellett jobban fogyott a sör is, ennek forgalma 20-30 százalékkal nőtt az elmúlt napokban a Tesco üzletekben. Egyre népszerűbbek a nagy kiszerelésű, PET palackban kínált sörök, hiszen ezek ár-érték aránya nagyon kedvező. A fogyasztók szívesen vásárolják a könnyű, 3-4 százalékos alkoholtartalmú világos söröket, de a nyár klasszikusai egyértelműen a gyümölcsös ízesítésű, 2 százalékos alkoholtartalmú változatok.
![Drasztikus lépésre szánta el magát a H&M, sok magyar vásárlót érint: hogy reagál erre a Zara, Shein?](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/02/1707750520-I8gg8BgEf_sm.jpg)
Drasztikus lépésre szánta el magát a H&M, sok magyar vásárlót érint: hogy reagál erre a Zara, Shein?
A H&M csütörtökön felülvizsgálta az egész éves nyereségi céljait a vártnál gyengébb negyedéves eredmények és a júniusi eladások várható visszaesése miatt.
Gombából és növényi szálakból fejlesztett újgenerációs jógamatracot egy fiatal magyar csapat.
Ennek nincs is tücsök íze, ez a leggyakoribb visszajelzés a többféle ízesítéssel gyártott, tücsökfehérjével dúsított proteinszelet, snack és shake kapcsán.
A Magyar Mozgókép Fesztiválon találkozhat először a közönség Králl Kevin “Melange”című kisjátékfilmjével.
Magyarországon az üzleti ötletek mintegy 6 százaléka jut el abba a fázisba, hogy jutalomalapú közösségi finanszírozási kampány indulhat rájuk.
-
A foci EB az online csalók terepe is: mutatjuk, milyen könnyen átverhetnek
Figyelemfelhívó kampányt indított az SZTFH „a tét Te vagy!” címmel az EB idejére.
-
Akár féláron is megveheted az élelmiszereket a SPAR-ban: kiderült, mennyit mentettek meg így tavaly
Közzétette a 2023-as évre vonatkozó fenntarthatósági jelentését a SPAR.
-
Van egy jó ötleted? A Brancsközösség már a megvalósításában is segít! (x)
Az első vásárlók megszerzése nem megy mindenkinek könnyen, pedig vannak működő megoldások.
-
Hatékony és intelligens üzleti megoldások az ASUS-tól (x)
Az ASUS bemutatja az AI-alapú kereskedelmi PC-k új termékcsaládját, amelyek újradefiniálják a hatékonyságot, a biztonságot és a fenntarthatóságot.
- Halálos balesetek Magyarországon – meglepő adat jelent meg
- Az életével játszik az, aki nem számol ezzel a veszéllyel a Balatonon
- Meghökkentő számok: így gyilkol percek alatt a hőség az autóban
- Veszélyes betegség terjed Magyarországon, többen kórházba kerültek
- Kiderült, van-e összefüggés az autók színe és futásteljesítménye között
- Kritikus határt lépett át a Balaton
REA 2024 SUMMIT – Powered by Pénzcentrum
Future of Finance 2024
Sustainable World 2024
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2024/06/1719219501-4C5hROY2U_sm.jpg)
![](https://cdn.penzcentrum.hu/images/articles/lead/2021/08/1628335104-DkGi43gP6_sm.jpg)
![](https://www.hellovidek.hu/images/site/articles/lead/2024/06/1719563802-GR7xj0CcT_md.jpg)