Érezteti hatását a nyári fesztiválszezon beindulása a Tesco forgalmában. Júniusban a sportosztály egyik legkelendőbb árucikke a sátor volt, de népszerűek a kiegészítő termékek - felfújható ágyak, polifoam matracok és hálózsákok - is.
Az áruházlánc tájékoztatása szerint a nagy tömegeket vonzó nyári fesztiválok miatt jelentős a kereslet a kempingezéshez szükséges termékek iránt a Tescoban. A lánc az idei évben jelentősen bővítette kínálatát sátrakból, így a fiatalok körében népszerű pop-up (egy mozdulattal felállítható), különböző méretű hagyományos, és a gyermekek által kedvelt mesefigurákkal díszített sátrak egyaránt megtalálhatók a választékban.
A kerti bútorok forgalmán is érezhető, hogy a vásárlók örültek annak, hogy beköszöntött az igazi nyár. A Tesco vevőköre elsősorban a katalógusban, illetve hirdetésekben megjelenő termékeket keresi az üzletekben. A legkedveltebbek a praktikus, előnyös áron kapható műanyag termékek, fém bútorokból pedig inkább a szetteket, illetve a napozóágyakat keresik a vásárlók. Idén megfigyelhető, hogy jelentősen emelkedett a gyermekek számára készült műanyag kerti bútorok forgalma, csakúgy, mint a kültéri játékok eladási mutatói.
Az elmúlt napok napsütéses időjárása miatt megnőtt a kereslet a naptejek iránt is. Idén a Tesco a korábbiaknál szélesebb kínálatot nyújt a felfújható kerti medencékből, amelyek közt egyaránt megtalálhatók a gyerekeknek készült, mesefigurás, illetve a nagyobb, felnőttek számára is kényelmes medencék.
Nagyon fájni fog, ha egyszer ki kell józanodni az árrésstopból: érik a katasztrófa a hazai boltokban
Nagy Ádám, a Nádudvari Élelmiszer ügyvezetője szerint az árrésstop miatt elmaradtak az indokolt áremelések, miközben a költségek érdemben nőttek.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








