Érezteti hatását a nyári fesztiválszezon beindulása a Tesco forgalmában. Júniusban a sportosztály egyik legkelendőbb árucikke a sátor volt, de népszerűek a kiegészítő termékek - felfújható ágyak, polifoam matracok és hálózsákok - is.
Az áruházlánc tájékoztatása szerint a nagy tömegeket vonzó nyári fesztiválok miatt jelentős a kereslet a kempingezéshez szükséges termékek iránt a Tescoban. A lánc az idei évben jelentősen bővítette kínálatát sátrakból, így a fiatalok körében népszerű pop-up (egy mozdulattal felállítható), különböző méretű hagyományos, és a gyermekek által kedvelt mesefigurákkal díszített sátrak egyaránt megtalálhatók a választékban.
A kerti bútorok forgalmán is érezhető, hogy a vásárlók örültek annak, hogy beköszöntött az igazi nyár. A Tesco vevőköre elsősorban a katalógusban, illetve hirdetésekben megjelenő termékeket keresi az üzletekben. A legkedveltebbek a praktikus, előnyös áron kapható műanyag termékek, fém bútorokból pedig inkább a szetteket, illetve a napozóágyakat keresik a vásárlók. Idén megfigyelhető, hogy jelentősen emelkedett a gyermekek számára készült műanyag kerti bútorok forgalma, csakúgy, mint a kültéri játékok eladási mutatói.
Az elmúlt napok napsütéses időjárása miatt megnőtt a kereslet a naptejek iránt is. Idén a Tesco a korábbiaknál szélesebb kínálatot nyújt a felfújható kerti medencékből, amelyek közt egyaránt megtalálhatók a gyerekeknek készült, mesefigurás, illetve a nagyobb, felnőttek számára is kényelmes medencék.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Vállalkoznál, de nem tudod, hogyan kell? Jelentkezz a Delfinek között programra!
Pitcheld vállalkozásod a GEN Z Fest-en, ahol mentoraink segítségével lendülhetsz túl a problémákon.