A Mattel áremelésre készül az amerikai piacon a Trump-féle vámok miatt, miközben a játékgyártó cég a kínai termelés csökkentését tervezi.
Ugyan szeptember elején úgy tűnt, hogy a Tesco eladhatja magyarországi áruházait, most a cég elnöke szerint megtarthatják a hazai boltokat - írja az Index.
Szeptember elején derült ki, hogy a Tesco egy hónapon belül nemzetközi pályázatot ír ki egész közép-európai hálózatára, tehát nemcsak a szlovákiai, hanem a csehországi, lengyelországi és magyarországi áruházakra is. A lehetséges felvásárlók között az amerikai Walmartot, a francia Groupe Casino és a japán Aeon társaságot említették.
A Reuters hírügynökség szerint azonban a részvényesek, akik egyébként a dél-koreai leánycég eladása miatt jöttek össze, a közép-európai üzletág megtartása mellett döntöttek.
- mondta a részvényesek találkozóján John Allan elnök a Bumm.sk szerint. Az ázsiai országban lévő Tescokat viszont 6,1 milliárd dollárért eladták, de a közép-európai mellett a thaiföldi, a malajziai és az ír üzlethálózattal sem tervezik ezt.
Az eladások híre azután röppent fel, hogy a vállalat az elmúlt időszakban nagy veszteségeket könyvelt el. A Tesco a tavalyi pénzügyi évét évszázados történetének eddigi legrosszabb eredményével zárta: a vállalatnak 6,38 milliárd fontos (csaknem 2800 milliárd forintos) adózás előtti vesztesége volt.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Műtárgyak, mint befektetés: trend vagy lehetőség? (x)
Rolex és Vaszary uralják ma az értékkövető piacot
Portfolio Gen Z Fest 2025


