A légkondicionáló használatát és a könnyű ruházatot tartják a leghatékonyabb módszernek a nyári forróság ellen a magyar vásárlók.
Júniustól a Tesco 111 áruházában megkóstolhatunk bizonyos élelmiszereket, mielőtt megvásárolnánk azokat - olvasható az áruház honlapján.
Az emberek az élelmiszerek kiválasztásakor egyre inkább a minőségi, friss termékeket keresik. A Tesco ezért egy hónapnyi tesztelés után új szolgáltatást vezetett be: a vásárlók a 3000 négyzetméter feletti hipermarketek mindegyikében
A termékek kínálata kéthetente változik, így a későbbiekben olyan szezonális gyümölcsöket is megízlelhetnek vásárlás előtt a látogatók, mint a nektarin, a sárga- és őszibarack, vagy a különleges, sárga belsejű görögdinnye. A kóstolóállomásokon képzett dolgozók adnak tájékoztatást a zöldségek, gyümölcsök eredetével kapcsolatban, és egyszerű, egészséges recepteket is megosztanak az érdeklődőkkel.

Bárkinél lapulhat egy több tízezret érő játék-kincs: megőrülnek érte a gyűjtők, nagyon könnyű eladni
Egyre több felnőtt kezdett gyűjteni Hot Wheels vagy Matchbox kisautókat, ami új piacot nyitott a kereskedőknek is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


